Unfresh and unknown.

Det är måndag den nionde november. En vän till mig fyller 20 år idag. Gratulerar. Jag har även tvättstugan denna dag då alla, absolut alla, mina underkläder var använda. Snart ska de få åka lite torktummlare. Diskberget som var cirka 1 m.ö.h är nu borta förgott. Städning är lite som sex. När man städar jobbar och sliter man för slutresultatet, sen kommer det.. orgasmen. I detta fall är det när alla snabbmakaroner, allt dryckesklet på golvet och alla hårstrån försvinner in i dammsugaren eller ner med trasan i skurhinken. Efter städakten är man utmattad men ack så nöjd. Nu ska jag ta itu med toaletten, handfatet och badkaret. Jag får besök idag och det skall vara kliniskt rent då. Så städsexet väntar med ytterligare tillfredsställelser. Ni får ha en fortsatt fin gråmulen november dag. Jag är generös och tänkte ge er lite ögonorgasm med bilder som jag tagit de sista åren. Njut!


   

    


Sofie loves you all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla snygga!

2009-11-09 @ 17:15:25
URL: http://brunettbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0