Home again....

Efter en slags weekend i London sitter jag nu här hemma i mitt stilrena, tomma kök och längtar tillbaka till vänstertrafik och massvis med folk. Vi har bott trångt i Emilies sovrum med ett täcke för lite. Vi har varit på gayklubb, blivit inbjudna utan "guest list" och skrattat hinkvis. Men framförallt har vi imponerat stort på de engelska bartendrarna genom att "bonga" ölen ur flaskorna på tre sekunder! Igår (tisdag) drog vi till en bar som låg lite off där självaste Magnus Betnér skulle uppträda. Med inträde på £4 så tyckte vi det var mer än värt att gå och titta. Och eftersom vi var de enda svenskarna i publiken, som förövrigt bestod av ca 40 stycken ingrävda och öldrickande engelsmän, så blev vi extra omtyckta. Betnér var grym som alltid, rökte en fet cigarr och pratade lite med oss efter showen. Men det jag gillade mest var att hans bagage fraktades i en lätt sliten Coop Konsum-kasse.
Idag landade vi på Västarås flygplats vid halv tre på eftermiddagen och min hals har rostat igen totalt efter denna resa. En halsinfektion som heter duga vill jag lova. Men ska man ha kul får man låta ful. Bilder kommer senare vill jag lova. Nu ska jag dricka varmt vatten och lyssna på Rammstein tills jag inte kan sitta längre. Sen ska jag sova.



  


Jag har varit så snygg alla dagar! Och outfitsen har varit väldigt Sofie och enkla. Sminket stod Emilie för eftersom att jag verkar vara mer man än kvinna och inte har en aning om hur man applicerar något i ansiktet.
London Baby! haha

/Sof

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan vad underbart. Och Betnér också, vilken jesusgrej!

2009-10-15 @ 11:42:17
URL: http://sanslos.wordpress.com
Postat av: maddo

åå fan va soft den resan lät måste jag säga:)

ses väll nån dag på fel pris snart I guess!

2009-10-15 @ 15:02:04
URL: http://maddosmemoarer.blogg.se/
Postat av: emilie

<3<3<3 X O X

2009-10-19 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0