Här bor ju jag!

Jag är ju en av alla lyckligt lottade humaniska varelser som har tak över huvudet och väggar i gips och/eller betong som skyddar mot väder och vind. Min lya ligger i Insjön i Leksands kommun i Dalarna i Sverige osv. Jag är väldigt stolt över mitt egnaste boende. Här är det varmt. Dammigt i hörnen och jättedammigt under sängen. (Eftersom den är så låg att ingen orkar eller vill dammsuga där.) Man kan laga mat i min lya. Diska och hacka grönsaker var man vill.
Jag tänkte att jag skulle dela med mig av några bilder föreställande mina två rum och kök. Jag har verkligen tänkt på vinklarna så att Ni mina älskade läsare ska få se så mycket som möjligt. Ljuset i bilderna är inte alldeles genomtänkt, men jag tycker det gör sitt. Och är det någon som är sugen på en lite mer intim visning av någon speciell möbel så är det bara att höra av sig till mig så fixar jag det på momangen! Ingen ska behöva gå runt och vara sugen utan att få njuta till fullo. Beskåda nu kungligheten!!



Vardagsrummet. Propert och ljust. Där ser ni datorn
som jag bloggar med hihi. Hej datorn!! :)



Den ytterst komfortabla vattenklosetten med tillhörande
badkar. Mattorna är köpa på IKEA för 5 SEK styck tror jag.
De heter NÄCKTEN.



The kitchen då... Ganska enkelt med någon färgklick.
Jag har mikro och diskberg. Lite papper från jobbet också.
Det är svårt att inte ta med sig jobbet hem. hehe okej.



Hallen. Även kallat "det första intrycket". Jag vet, jag vet!
Jag borde använda skohyllan men den är så långt ner.



Och det flickiga och småflotta sovrummet. Gardinerna
och sängkläderna måste matcha tycker jag. Annars blir
det obehagligt att befinna sig i rummet. Tvättkorgen på
hjul är också från IKEA och är från gruppen ANTONIUS.



Sådär. Nu har ni sett hur jag bor då mina läsare :) Jag har börjat planera en bloggkväll i min lägenhet närmare jul. De som får komma kommer höra det via eran mejl. Jag skickar en ljudfil i WMA-format. Hoppas ni tyckte jag har det fint. Nu ska jag tvätta mig under armarna och använda deodorant i kombination med en dyr parfym som jag fick av mitt ex en gång i tiden.


Pusss och ha de bra i da! Love /Sof

Kommentarer
Postat av: Malin (Gravid Tvåbarnsmamma)

Va på hittig du är :) bor du kvar över jul eller när flyttar du? kramar!

2010-11-04 @ 16:21:56
URL: http://creatiiv.blogg.se/
Postat av: ellie m

ha en fin kväll :)

2010-11-04 @ 18:47:36
URL: http://elliestaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0