Ju större, desto bättre!

Hej alla trogna läsare! Idag vill jag uppmana Er och Era vänner att plastikoperera Er. Det är dock lite dyrt, men hur snygg blir man inte efter ingreppet? Jag har beställt ett gör-det-själv-hemma-i-badrummet-kit från Kissies.se. Så nu har jag markerat mina pattar med gröna streck, sedan skall jag bara injicera silikonet som jag kommer spruta in genom ett hål i naveln. Strecken vet jag inte ens vad de är till för, men jag följer bara instruktionsboken. Det kommer såklart att komma upp bilder när det är klart. Det är klart på några timmar. Önska mig lycka till!


Superbra gör-det-själv-hemma-i-badrummet-kit från Kissies.se.



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHHAHA

2010-11-12 @ 11:59:03
Postat av: I

Bort med handen va? ;)

2010-11-14 @ 01:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0