Mina riktiga tjejer!

God afton mina efterhängare! I föregående inlägg så lovade jag en avbildning på två puddingar. Här har ni dem. Systrarna Gina och Mia. Båda ur porrtidningen Aktuell Rapport. Som kan komma att vara en av världens bästa tidningar. I alla fall i mina ögon. Vad är då så himla bra med denna tidsskrift? Jo, för det första är det mycket bilder och lite text. Där finns även många vältagna och genomarbetade bilder där detaljerna framhävs på ett erotiskt och alldeles för fint sätt. Kvaliten och urvalet av kvinnor och män i tidningen är väl det jag är minst nöjd med. Det är väldigt ofta mycket hårda 90-talssminkningar, avskyvärda glasögon och små försök till frisyrer på kvinnornas kön. Ryssar och andra öststatare är väldigt populärt i varje tidning. Så min sammanfattning av detta är att jag tycker fler ska köpa porrtidningar. Aktuell Rapport kostar nu för tiden 99:50 SEK, men den är värd vartenda öre. Jag rekomenderar den starkt. Speciellt som toalettläsning.



Visst är de fina? De har prydit min toalettvägg ett tag. Men idag dog dem. R.I.P!



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Lizn

Doris ser ut som en gigantisk dildo som ligger över hennes ena bröst.

2010-11-09 @ 14:23:30
Postat av: maddo

Haha kom du ihåg på tåget från Uppsala ang. aktuell rapport? Klockrent.

2010-11-09 @ 16:35:18
URL: http://maddos.devote.se
Postat av: maddo

När du sa att du hade en porrtidning och det hade jag med. Aktuell rapport. När den där mysko gubben också satt och gapa och skrämde iväg alla när tåget stod stilla..

2010-11-09 @ 17:30:41
URL: http://maddos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0