Shoppaholic-girlz-out-day-in-kupan!!!! <3

Hej bloggen, alla läsare på bloggen och alla läsare på bloggen! Idag har jag unnat mig något behövligt. (Något som alla girlz borde göra minst två gånger om dagen hi hi.) JAG HAR SHOPPAT! Konsumerat onödiga och nödiga varor åt mig själv. Det blev även några fula julklappar till familjen och någon bästa tjejkompis. Vi tog Mias lilla söta bil till Borlänge och Lisa följde med. Vi började med att äta en rejält fettmål på MAX. Vidare därifrån DIREKT in på DollarStore. "Bare 10, 20, 30, 40, 50, 60 krownor" Där inne fyndade jag diverse pryls. Sedan blev shoppingen på hett allvar och vi styrde kosan mot Kupolen Köpcentrum. Butik efter butik blev hett genomgådd av oss heta och aktiva tjejer. Nu kan jag inte hålla mig längre. Jag har tagit kort på allt jag köpt idag. Enjoy! jag är så jävla nöjd med dagen. Tack för en hudupplyftande dag i shoppingens tecken! <3



En affroperuk i något syntetiskt material. Det är en partyartikel, ingen leksak.
Den kostade 105 SEK på någon rosa liten sakaffär. Ascute! En sak jag verkligen kommer använda!

Bh-band som syns börjar bli inne nu till våren/sommaren 2011. Jag gör allt jag kan för att
sätta igång hysterin lite tidigare.



Nagellacksborttagare för 10 SEK från bästaste DollarStore. Love it!



Historien är ett faktum. Idag, den 4 november 2010, köpte jag min absolut
första egna ögonskugga. Denna från IsaDora för 99 SEK. Jag lämnade en
hundralapp och fick en krona tillbaka + kvittot.



Äntligen har jag inhandlat en rökelsehållare med tillhörande pinnar till
bredden fyllda av doft. Denna modell med någon Muslims gud eller profet
i skräddarställning. Tyckte den var fin i vitt. Hållarfatet kostade 29.50 SEK
och doftpinnarna fick jag för 15 SEK. Ett kap värt att sprida. Båda köpte jag
på Indiska.



Nu har ni sett vad jag har köpt idag. Vad har ni köpt idag? Jag vill jättegärna veta det idag. Länka! Idag.
Jag är hemskt ledsen att jag inte hade med mig min kamera på själva shoppingrundan men den hade slut på kraftpaketet. Sorry! Nu är jag fyllevarm i hela ansiktet och en cancerpinne skall avnjutas under min såkallade fläkt i mitt kompostosande kök. Godth Nadht på Er. Bara Er. Vi hörs imorgon!
Kyss /Sof


Kommentarer
Postat av: Lisn

ja köpte en tvålkopp

2010-11-05 @ 10:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0