Friday, I'm in love

Nätdejtingen har givit resultat. Jag har legat lågt med att avslöja eventuella napp för mig eftersom jag inte vill bli sårad. Varken av den blivande mannen eller Er läsare. Men nu är jag stolt över att kunna presentera två kandidater. Två män av högsta kvalitet. Vi har länge haft kontakt via mail och även en del fyllesamtal över mobilen. Lite telefonsex och dylikt. Ni vet. Jag ska alltså åka till deras hemland och träffa dem. Jag kan knappt bärga mig. 



Eric Hospital, 63. Han bor i södra Tyskland i ett hus med en sagolik
trädgård. Han är sjukpensionär sedan sju år tillbaka och älskar kristallvaser.
Som present har jag köpt med mig 10-pack tubsockor från den lokala 
sportaffären, Allans sport. Det kommer att bli en trevlig sammankomst med Eric
och han vita ben.




Fernande Tagiatelle, 29. Italienare av bästa sort. Med sitt breda
käkparti och naturligt långa hår fick han mig på fall. Han bor i en lägenhet
med en fransk balkong och rackarn tar tydligen 60 kilogram i bänkpress.
Jag tycker att Fernande liknar Paolo Roberto ur filmen Stockholmsnatt. Love it!
På bilden kan man ju tro att han är fotomodell. Ska jag ha sådan tur girlz? :-O
Han gör sig ju så otroligt bra på bild. Naturligare kan ingen vara.



Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0