LADDAR........................

Dagen D är kommen. Norrköping nalkas och även några dussins mil bilfärd, som skall utföras av mig själv i egen hög person, väntar. Det är dagar som dessa man måste ladda med en rejäl frukost. Energi är A och O då Du reser. Vad Ni laddar med för frukost skiter jag fullständigt i. Allting handlar om mig idag. Jag äter Kellogs special K-flingor och Milkos mellanmjölk blandat i en dålig djuptallrik. Välsmakande och extremt bra för benstommen.



Kalciumfrukost. To cool me off.



Jag vill bjuda på en benstomme byggd av ägg.





Kontouppdatering: Tar mina docs och spatserar ner till banken här på hjultorget för att föra över mina sista sparpengar. Summan är jag än så länge ovetandes om. Tacka Moses för det.




Puss /Sof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0