Volvo

Husbögen städade sin Volvo idag med pappas Grovis-dammsugare. Suck as hell!



Själv fann jag änterligen min träningsoverall. Den vann pappa åt mig på 
Afrika-lotteriet i Ullvi skola. Han kammade hem storvinsten. Bortskämd jag är hehehe okej :-P
Mina skor är i alla fall fashion om något. Uggsen för 1899 SEK.



Förbereder för ccw vecka 30. Åkte runt och fingled med Renaulten. Smekte ratten lite.
Insjön runt. Fick ragg på Hjultorget. Knullade. Släppte av han vid Clas Ohlson-lagret.
Har snart betat av alla anställa män där. Har några kvar. Tankade sedan hos Kurtan.
Eftersom jag hade glömt plånboken hemma så betalade jag med min lillasyster. Han gillar barn.
Arilds bäzta kompiz. 



Nu börjar förferren i stugan. Grabsen kommer senare. Ska rasta muttan ikväll!


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0