Det äckligaste jag vet

Förlossningar och hela graviditeten. Det är så äckligt att jag vill ha ihjäl dem allihopa.


Det är ju trevligt att lligga såhr och ha en annans fingrar som rör runt i fittan. Och bajs och kiss töms med jämna mellanrum. Jättetrevligt, verkligen. Jag undrar om man kan få betala en slant för samtidig oralsex av någon av barnmorskorna. Öppen 7 centimeter. BRA då vet jag. Kollla vad man får in där. En besticksats kanske. 



Jag avskyr sånthär. Fy fan vad 'ckligt. Ni kan inte ana. 


/Sof

Kommentarer
Postat av: Fredrik Andered

Någon gång kommer du ligga där ;)

2011-12-03 @ 22:46:45
Postat av: Sofie

Ja tyvärr. Men då skall jag göra allt för att få droger :)

2011-12-13 @ 23:56:44
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: Anna

Klen uppdatering men tanke på att jag lever på din blogg!

Du verkar så jävla skön och har dennroligaste bloggen!

2011-12-20 @ 01:21:51
Postat av: Natzki

riktigt ful stil att förlöjliga förlossningar på det sättet, för de som redan gått igenom det eller ska göra det. jag tror att det händer värre grejer vid förlossning än ett par proffsiga och hjälpande fingrar runt musen. respektlöst sagt om barnmorskan också. helt enkelt skamligt faktiskt. när du en dag ligger där borde du få bli lämnad ensam och göra det själv.

Svar: Hahahahahaha
Sofie

2013-08-28 @ 03:42:49
Postat av: Natzki

sofie: nämen oj! har du så roligt! undrar åt vad bara? Har hjärncellerna kanske börjat kittla dig i anuset när du såg min kommentar? När man inte har något bättre att komma med men är samtidigt en tönt som inte kan låta bli att yttra sig kan man skriva: hahahahahahahaha. Visst?

Svar: Jag tycker att din reaktion är rolig. Och det är ännu roligare att du reagerar mera. Och det är precis det jag vill åt. Tack!
Sofie

2013-08-28 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0