Äcklig morgon

Jag ser inte alls ut som någon tjackhora/gothare precis när jag har slagit upp mina rådjursögon på morgonen. Och det luktar inte alls kadaver ur min orala öppning då heller. Ska jag vara ärlig, utan att skryta, så finns det nog ingen tjej som är snyggare, sötare, fräschare och sexigare än mig en morgon. Jag brukar bli kåt när jag ser mig själv i en spegel mellan 06.00 - 11.00 på dagarna alla dagarna. Nej, nu måste jag använda min roll-on och min svindyra D&G-parfym som mitt ex gav till mig en gång i tiden. Det luktar gott som fan. Och var dyr. Huvudsaken fuckers. Men vi ska inte ge han positiva vibbar för det girlz. Usch! :)



Pull, pull. Sötiz!



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Du&Jag

Fint kajalstreck. För att inte tala om håret... Mums!

2011-02-21 @ 11:22:24
Postat av: Sofie Sof von Nordquist

Tack :)

2011-02-21 @ 11:29:53
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: johanna

porriga vet jag inte, men snygga iaf :)

tryck på bilderna så kommer du till hemsidan nelly.com :)

2011-02-21 @ 12:00:36
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0