Äggkokare <3

Kolhydrater är totalt livsfarligt. Protein är livsviktigt. Ägg innehåller bara protein och äts helst tillagade i en aningens hårdare konsistens. Jag önskade mig en äggkokare i julklapp. Jag fick en äggkokare i julklapp. Mamma och pappa hade köpt den till mig i julklapp. Den är av ett svindyrt märke men går att köpa i alla Expert-butiker. Den rymmer 1-7 stycken ägg. Perfekt om du vill bjuda på middag en dag i veckan. Äggen blir kokta utan oljud eller andra hinder. Den är jättelätt att använda så vilken kommunistjävel eller moderatfitta som helst kan laga dagens rätt med denna apparat.



Äggkokaren med tillhörande sladd och strömbrytare.


Locket till äggkokaren. (Nu är det fyllt med lite kafferester och äggskal
men det brukar det inte vara.)


Ägg är nyttig mat! 
Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0