Alla järtans dak

Den här dagen påstår många gör ont inombords bara för att de inte har någon partner. Hur misslyckad är man inte om man inte ens klarar av att fixa en kärlek bara över en dag? Jag har ju i alla fall min hemliga pojkvän "L". Han har uppvaktat mig hela morgonen med bl a: En skön injecering i armvecket, fittmassage och kaffe med dopp. Sedan pressade han play och spelade Jag ger dig min morgon med Fred Åkerström. Och till den idkade vi älskog i en kvart.
Nu laddar jag för jobb hela dagen genom att slicka i mig aromen från "L"'s tulpaner han gav mig innan hans permission tog slut. Nu är jag ensam och tänkte matvägra som belöning denna dag.



En tulipan på bemärkelsedan'. 


"L" fick en hemmagjord sallad av mig i alla hjärtans dags-present.
Han glömde den dock. Han sa inte ens tack. Älskar honom!


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0