Avkomma efter avkomma

Har shoppat loss som en riktig tokstålle idag hehe okej. Men jag måste medge att det kändes lustigt att gå runt bland alla lågavlönade skum på Kupolen köpcenter. Socialfall som strök runt på nedersta våningen med sina barnvagnar överfyllda med nyblivna humaniska små varelser. Jubelidioterna som påstår sig arbeta med att locka folk till sin lilla monter där de prackar på en ett livslångt abonemang i nyponpiller som är bra för synen. Eller bara att förevigt betala telefonräkningar man inte ens har ringt för. De får jättegärna ligga med kunderna. Då har kunden möjlighet att få en eller två månader gratis i det livslånga abonemanget. Beroende på hur bra du suger phallos. Men nu ska vi fokusera på dagens fynd och inte dagens synd. Låt oss se:



En ascute rosa tisscha från Vero Moda. Bra tvättstugetröja.



En fin kiwi från den lokala mataffären. PLU 132. 



VUXENPOÄNG! En stilren och sjukt fräsch miniräknare från Catch.
Den kostade 999 SEK men är värd vartenda öre. Jag behöver den
när jag gör mina nattliga arbeten och extraknäck. Bästa köpet idag!


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Anonym

näru, bästa köpet är den specialdesignade kiwin!

2011-02-06 @ 00:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0