Dagens trosa

Låt mig presentera dagens plagg. Dagens trosa. Idag är det en stringtrosa vi har att göra med. Jag vet ej dess ursprungsbutik, men jag fick låna dem av min kompis Lizn när jag skulle ha en tight pennkjol. För trosränder som syns är ju bara så 2001. Och nu är det 2011. Fast dagen då jag lånade trosan var det 2010. Hela denna trosinformation kommer jag nu avsluta med att avslöja att min kjol sprack senare på kvällen. Jag gjorde troschock på våran lokala krog, Leksandsbaren. Med en trosa av string som inte syndes. Här följer bilder av rang.



Dagens trosa hänger på min vägg med hjälp av mammas sömmsprättare.


Jag och trosan.


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Lizn

Åh vad fint :) Take care of my pantiez ;)

2011-02-22 @ 17:10:05
Postat av: Anonym

Du är sjuk.

2011-02-25 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0