En vanlig morgon

Den börjar med att mobilens enda batterikälla är urladdad och laddaren befinner sig på Lidingö i Stockholm. Anländer hem på Måndag kväll hit till Insjön. Sedan äter jag två mackor med gurka och ost. Efter det plattar jag det vågiga håret. Näe jg är snygg nog att bege mig till arbete upptäcker jag till min fasa att jag efter min hemkomst igår har låst in den enda bilnyckeln vi har till denna äckliga bil i bilen. Den ligger på Ejendals-rumpvärmaren och hånler åt mig. Skuffen är likaså den låst och jag kan inte ens försöka komma in i bilen på det skamligaste sättet. Just nu väntar jag på min trognaste pappa. Nu kommer han. Hej då.




Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0