Extraknäcket nummer 1

Som Ni har märkt så bloggar jag inte lika ofta som jag borde. Men det har sina anledningar. Det hänger även ihop med att jag har för mycket pengar enligt vissa lågavlönade och avundsjuka socialfall. Ni är äckliga :)
Jag jobbar mycket extra lite överallt. Ett av alla mina extraknäck är nämligen att jag säljer sex. (Även kallat för att vara hora.) Jag vet att det låter hemskt, men det har sina fördelar. Tillexempel får jag välja arbetstider själv och jag får ofta klä upp mig och vara fin. Jag tänkte visa Er läsare på ett ungefär vad sakerna kostar och så om Ni skulle vilja idka älskog med mig någon dag, eller om Ni har vänner/föräldrar/morföräldrar som kanske behöver ett skjut. Jag beskrivs som väldigt bekväm (både som person och i slidan) och anpassningsbar. Hör gärna av Er!

VIKTIGT! Jag knullar inte med individen i mer än 8 timmar på rad. Det blir lätt skavsår och andra deffekter då.



PRISLISTA 2011:

Vanligt svenssonknull: 5000 SEK/tim
Avsugning, hårdhänt: 2000 SEK/tim
Avsugning, mjuk: 1000 SEK/tim
Tysk-knull: 10 000 SEK/tim
Skeda i Ektorp-soffan: 200 SEK/tim
Analsex: Ej tillgänglig
Fittslick: 10 SEK/slick
Baksätessex: 13.98 SEK/mil


Där har Ni de vanligaste tjänsterna som jag säljer. Sedan kan man förstås köpa till extra saker som jag och kunden kommer överrens om innan akten. Det har blivit alltmer populärt med skådespel under sexet. Exempelvis vill kunden att jag skall klä ut mig till något speciellt. Jag lägger då ut pengar på kläder och accesoarer vars kostnader jag drar av på kundens slutnota. Än så länge har jag bara haft nöjda kunder i alla åldrar :)



Denna klänning beställde jag från Kina och är i handvävt äkta siden. Det var
en äldre man som tände på kinesiska kläder. Jag ställde såklart upp, han runkade
tills han kom och lade satsen mitt på magen. Jag fick skicka den på kemtvätt.
(Det fick han betala såklart.)




Här har vi de uppskattade cykelbyxorna från det tidiga 90-talet. Det är många
som önskar dessa på mig innan vi ska börja knulla. De påstår att årgången får
dem att tända till lite extra pågrund av att de minns deras sena ungdom då de 
mötte sin nuvarande fru.





Hör gärna av Er som sagt! Love you!

Puss /Sof


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag gillar din humor ... haha :)

2011-02-27 @ 12:39:21
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Basse

Hej vart bor du har lust att träffa dig för en skön stund

Svar: Nej
Sofie

2013-11-19 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0