Fashion afternoon in Borlänge

Har hon shoppat nu igen? tänker Ni. Tänk för att JA det haaar jaaag hehe :D Mitt American Express-kort har gått hett idag och jag har gjort slut på mycket pengar. (Nu snackar vi tusentals kronor) Här nedan visar jag dagens fynd. Ni måste förstå att vissa har det bättre än andra. Imorgon åker jag till Stockholm med SJ. 1:a klass är bokad med egen dator och gourmets kattmat till lunch. Extrakostnader? Vardagslyx för mig. Kolla in här nu.....



Kjol med blommotiv på. Knappar fram. Dyr.


Rosa läppglans från Hennes & Mauritz. Asläckert ;)


Och nu har jag äntligen köpt den! En concealer speciellt
framtagen för en pundares mörka partier under ögonen :)
Gratis om man snattar.



Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0