Fikastund

Igår fikade jag och Joe på Siljans konditori under vissa hockeybögsomständigheter, men allt gick min väg. Jag beställde in ett glasswienerbröd och en Smlie (päronsmak). Priset talar jag inte om med tanke på att det tyvärr finns socialfall som även de läser min blogg. Förstår dock inte var de får Internet ifrån. Men vi får anta att de snyltar av någon med pengar. Av någon som har råd att fika på Siljans tillexempel. För har du råd med fika så är du tät.

Svindyrt och proppat med kalorier. Jag frågade personalen och jag kunde få diska
för att få bort allt fett jag precis köpt upp för mina pengar och sedan svalt.
Diska fick jag. Jag gick hem när herr bagare började arbeta 04.00 imorse.
Nu blir det en PW på nio timmar. Närmare bestämt Siljan-runt-vändan. See ya!
(Jag kommer stanna i Mora för en portionspåse Pussi.)


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0