Finest awards var SÅ KUL!


En klänning med en baltisk vulgo-stilskänsla. Det är inne med öst i vår.


Designerns logga


En bild på mig innan pressen fick syn på mig.

Bilder från/innan Finest Awards i natt.. Jag hade med mig min katt Euroshopper också. Det blev 6 stycken drinkar och sen vaskade jag hela två flaskor mousserande vin i baren. Hade såklart pappas Amex-kort med mig. Kissie var där också och en massa andra kändisar. Ni får ursäkta min strama skrift, men jag är fortfarande full och ska köra bil hem nu. Har inte gått och lagt mig ännu. Klänningen är specieldesignad av Kriminalvården här i Sverige. De tyckte att jag passade bra i solblekt grön. Och ränderna är åt rätt håll.



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Super Prinsessan

Sv; Haha I know that bitch

2011-02-03 @ 15:21:59
URL: http://superprinsessans.blogg.se/
Postat av: Selma Muslijevicc

Herregud, '' vilken omogen kommentar'' du gav till killen på Paows blogg,kan du inte växa upp lite mer? Tänk om vi ''invandrare'' skulle skriva/göra så om ni åkte utomlands? När turister åker utomlands (alltså ni som leker rassister)och skulle göra så mot er,hur skulle du/ni känna er? asså det är fucked up det ni håller på med, fattar du inte det eller? alla människor är likadana,spelar ingen roll om man har brunögd eller blåögd, eller inte har samma hudfärg, ni är EXAKT SAMMA.

2011-02-03 @ 16:28:15
Postat av: Grow up!

Vissa människor klarar bara inte av ironi. Gå på em stand up show nångång ska du få se på hardcore humor som du antagligen inte skulle klara av Semla!

2011-02-03 @ 18:25:52
Postat av: Dominica

Är det så att man skulle kunna få köpa klänningen? Grymt egen och asläckra färger!

Antar att jag får buda, men hör av dig iaf!

Pu-uss / D.Carlos

2011-02-03 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0