Hunk eller sunk?

Jag är singel och trivs med det. Men när mörkret lägger sig så känner jag mig ensam. Jag fattas någon som håller om mig, kysser mig lätt på klitoriskappan och säger till mig hur underbar jag är och vilken god polsk sallad jag gjort. Tro mig, jag har testat utbudet på Leksands alla uteställen utan att lyckas. Någonting fattas. Det där lilla extra. Jag har därför tagit mig i kragen och börjat nätdejtat. Och det funkar jättebra. Vilken nätdejtingsida Du nu väljer är väldigt personligt. Själv valde jag en sida för hela världen. Gratis och många stora, starka och snygga karlar.
Jag tänkte visa Er en av de jag har fått kontakt med idag. Vad tycker Ni? : )



Daniel - 25 - Olten, Schweiz


hihi ^^

Jag fastnade för hans underbara leende och välvårdade klädstil.
Hans frisyr är liksom avsslappnad och han ger mig ett tryggt intryck.
Jag tycker han är jättesöt :) Men jag kan ju som sagt var inte göra några
val utan Er mina girlz. Så: Hunk eller sunk?


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Lizn

HUNK såklart :) Där har du ett riktigt kap Sofie. Älskar verkligen böjen på hans öron och brylkrämen i hans hår! Mums.

2011-02-25 @ 09:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0