Konst



Picasso och Munch, släng er i köttkvarnen. Era konstverk liknar dagiskreativitet i jämförelse med det jag har på mitt fultapetserade rum. Denna man liknar en herre som bor här i trakterna. Kan Ni kanske se vem?
Jag fick denna tavla i julklapp av en god vän denna julafton. Vill Ni veta vem den stora konstnären bakom avbildningen är så hör av Er till mig. Det är oljefärg som använts till denna guldklimp. Priset? Den är inte till salu och ovärdelig. Vad har Ni för konst hemma på era torra väggar mina läsare?


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: anneli mendez

sv: Tack för din åsikt !

Ha det bra, hej.

Och skäms inte för tusan.

2011-02-06 @ 20:05:41
URL: http://annelimendez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0