Kvällsfika

Är Du trött? Jag har lösningen. Amfetamin. För några veckor sedan gjorde jag smygreklam för denna drog/medicin och jag gör det igen. Dra några linor och du kan vara vaken i två dygn utan problem. (Kom ihåg att portionera ut linorna med jämna mellanrum.) Tänk vad tid du sparar? Alla dagssysslor du gör på dagarna kan du tänka på utan stress på dagarna på dagarna. På natten så gör du allt du inte hann med på dagarna. Handla matvaror och dylikt går tyvärr inte om du inte bor i centrala Stockholm och har 7/11 runt knuten. Köp ett hekto så kan hela familjen dela och jag lovar, Ni kommer få så mycket kvalitetstid med barnen/föräldrarna. Och det är det väl värt? Lycka till nu :)



Nu har jag laddat upp för att vara vaken ända tills på Onsdag kväll :)
Ett hett tips: Strö ner lite pulver i kaffekoppen eller i A-filen. Mums och
bra för magen. Ta vara på dagen du har på dagarna! 


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Anonym

gäller detta på dagarna alla dagarna?

2011-02-15 @ 17:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0