Laddar inför en heldag på jobbet!



God förmiddag kära läsare! Idag ska jag jobba tio timmar och en kvart. Då är det jätteviktigt att äta en redig frukost för att orka hela dagen. Min frukost bestod av en halv burk Mjau kalkon och ett hårdkokt ägg. Nu undrar Ni säkert hur ofta jag byter märke på min kattmat, men idag fick jag låna våra katters kattmat för jag glömde köpa igår. Men jag gav katterna mat först i fall jag skulle vräka i mig alltihop själv hihi. Nu ska jag starta min Lexus och bege mig. Vi hörs ikväll wine lovers. 

Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Alida Blygdberg

Gott! du borde prova mjölk med torrfoder som frukost. Flingor ju! Skitgott. sen kan krydda med kattmynta. Munorgasm <3

2011-02-10 @ 15:32:19
URL: http://exet.nu
Postat av: z a n n y h ♥ jag är inte elak, bara ärlig!

Kattmat??? Varför äter du kattmat? :S

2011-02-10 @ 16:07:27
URL: http://nattstad.se/zannyh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0