String

Nu ska den tillbaka. Precis som truckerkepsen: Stringtrosan. De var populära på min ungdomstid i tre-pack med Snoopy som motiv på fissen. Nu finns ett porrigare och större utbud på dem än förut. Jag tycker även att vi ska kämpa för att våra små barn i fyraårsåldern ska få en alldeles egen avdelning med stringisar på H&M's avdelning. Det är bra att sätta in de små i allvaret tidigt i livet. Idag bär jag string. Och det är jag stolt som tuppen över.
Köp ett par och stödj min kamp för de små stringisarna hehe okej :)


Dagens outfit typ. Nu ska jag med sis1 och sis 2 till solariumet och poolen.
Vi ska bli asbruna och bara stringa runt. Vi hörs ikväll. 


String /Sof


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0