Syster-yster kommer hem!

Idag kommer min sis hem från behandlingshemmet. Jag har planerat en helvecka fylld med rolig och nyttig träning för oss båda. Intervallträningar och mycket löpning i olika terränger. Jag ska även införa kattmatsdieten för min sis. Klarar hon en matsked så blir jag lycklig. Hon har gått ner precis som vi har planerat och nu är det sjukt nära drömvikten. Jag ska göra henne till modell och hon vill se Paris så vad gör man inte för familjen? :) <3



Söta sis! Här var hon ganska tjock. Det här var i sommras. Hoppas du
inte hatar mig för den här bilden gumman. Jag kommer och hämtar dig
vid tåget. Tar med cykel så kan du cykla hem. Antar att du har ätit något
på tåget. Snart ses vi. 

Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: sanita

jävla rasist

2011-02-01 @ 15:09:16
URL: http://ssanita.devote.se
Postat av: fuc

din jävla hora!



hur fan kan du behandla någon människa på detta viset?

är 100% svensk och mina föräldrar också men jag tycker att du beter dig jävligt illa! detta är sånna människor som dig som jag vill ska dö!

finns dåliga människor, både vita och svarta och du tillhör absolut den gruppen!



hoppas att du tar åt dig, fy fan för sånna som dig!

2011-02-01 @ 15:30:42
Postat av: Lotta

fy fan på dig

2011-02-01 @ 15:51:48
Postat av: Anonym

usch usch usch usch. vill inte leva när jag ser såna som du

2011-02-01 @ 16:08:04
Postat av: sabine

Du e störd på riktigt va?

2011-02-01 @ 16:10:30
Postat av: joseline

tjejer hon försökte säkert bara med en provocerande kommentar på paows blogg, för hon kan inte få en enda läsare till sin patetiska FULA blogg! Om inte den kommentaren endast var för att provocera ber jag seriöst att du får hjälp med din hjärna! sjuk tjej, vem fan säger så, att man ska bränna ner invandrares..riktig rasist, sådana människor som du äcklar mig, jag mår seriöst illa!

2011-02-01 @ 18:29:53
Postat av: fadomah

är din blogg på skämt för den är ganska störd.. bara så du vet! och kattmatsdiet, asså jag hoppas att du skojar, katt är du inte iaf om du tror det..

2011-02-01 @ 18:36:47
Postat av: Josefin

herre gud, här va de hårda ord.

2011-02-01 @ 18:48:55
URL: http://clubme.devote.se
Postat av: Adina

Jag hoppas innerligt att du har någon slags mental störning, för det du skrev var inte okej någonstans...

2011-02-01 @ 22:59:42
Postat av: Emilie

hahaha :p

2011-02-01 @ 23:14:50
Postat av: Berit

Jag får mycket inflytande till min vardag ifrån din blogg. Måste faktiskt säga att din kattmatsdiet fungerar alldeles utmärkt, 1kg på 4 dagar (då diaré m.m. effektiviserar dieten)!

Det är även intressant att se människors reaktioner, som när jag va i Iran, när jag skulle hämta ut väskan vid rullbanden på flygplatsen.. När jag stod där nere och hade fått väskorna så hamnade jag brevid någon man som stod där med sin rullstolsburne son, så sa jag åt honom: "Här står vi med ett varsitt kolli". Oj, du skulle sett deras reaktioner.. haha



Nu ska jag ta och kasta lite tomburkar på syrianen som bor nedanför :)

Puss

2011-02-02 @ 00:18:49
Postat av: paow

kommentera inte min blogg igen fula jävel

2011-02-02 @ 14:54:29
Postat av: amanda

vem fan gör så mot sin syster???du e ju fan helt störd,hon e inlagd på behandlingshem och hon kan dö om hon inte blir frisk!en tjej från mitt behandlingshem dog förra året-fattar du?man dör om man inte blir frisk!

+att du e 3ggr så stor som henne så du har lxm inget att säga till om.

2011-10-08 @ 20:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0