Tur och retur

När man är rik så blir det mycket resande. Magaluf, Stockholm, Australien och USA. Det är bara några av alla resmål jag varit på sen i somras. Det bästa jag tar med mig på resor är min portfölj som alltid är fylld med gottis.


Min mode/märkes-katt Euroshopper är alltid med mig. Han lägger jag ner
i portföljen och stänger sedan med kodlås. En gång söp jag som fan på
planet till Kuba. Så hårt att jag glömde bort koden när jag skulle öppna den.
Då låg det en död katt där. Det var efter det jag köpte Euroshopper. Söt va? :)



Flygande pussar /Sof

Kommentarer
Postat av: din fulefan.

hejsan, va du behandlar dina djur bra!

föresten så är du ful, inte lite heller utan riktigt ful!



Dessutom mode-/märkeskatt? är du seriös det finns ingen som heter så men det finns däremot renrasigakatter.

Euroshopper haha fan vilket fint kattnamn! NOT



(jag tror inte så din historia, du som reser så jävla ofta borde väll veta att man inte kan ta med sin vad som hellst in i ett land? Speciellt inte i usa då de är extremt nogranna med att kolla igenom dem..)



ps. jag längtar tills polisen får in polisanmälan av moi!



puss hej ditt svin!

2011-02-09 @ 16:40:12
Postat av: stick

man ser att det är en bondekatt? :P

2011-02-09 @ 16:41:00
Postat av: Lizn

Hahahaha fan vad folk är blåsta! Finns fan ingen gräns för hur dumma människor kan bli. IRONI gott folk!!!!!!!!!!!!

2011-02-09 @ 19:21:00
Postat av: mikey

asså shiiiiiitt.... vilken blåst jävla hora den där fittan va då!! hahahahah keep up the good work älsklingen min!! jag vet iaf att euroshopper trivs i väskan. du fick iaf en puss av den fulefan. de va gulligt. haha

2011-02-12 @ 15:39:21
Postat av: Karin Persson

Vad trevlig dina inlägg verkar vara. kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! (: Ha en kul dag =P

2011-02-23 @ 21:38:45
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0