Bantnings-update flickor:

Ni som är insatta har säkerligen läst att allas våran Kissie bantar. Och det ganska rejält. Kissie går på den senaste Hollywood-trenden som går ut på att äta barnmat hela dagarna. Vet ej hur många burkar, men de innehåller dock inte mycket kalorier. Sedan bantningspiller som stillar hungern på det. Själv har jag funderat på att kanske haka på någon fin bantningstrend, men har nu funnit en alldeles egen. Kattmat. Varför just kattmat tänker Ni?!
Det innehåller mycket protein och olika salter. Adderat med att kattmaten ger bättre tuggmotstånd än vad barnmaten gör. Så både käkarna och magen får jobba mer för att bryta ner kattmaten. Jag hade lite svårt att välja märke, men kom till slut fram till att märket Gourmet ser mest aptitligt ut. De finns i massa olika smaker, men urvalet på olika butiker varierar. Jag började för tre dagar sedan och har redan tappat 2,5 kilo. Så jag fortsätter....




Min personliga favoritsmak på Gourmets Kattmat är Kyckling.
De innehåller ca 85g per burk och man blir skönt mätt av en.



Keep on banta! 
Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: ellensjo

sv; Härligt! Oj skulle aldrig klara av att jobba på nått sånt, haha :o

Min dag har vart helt okej, vart i skolan och ska snart iväg på träning :)



Bra ord! KRAM

2011-01-25 @ 16:35:58
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0