Dagens modeikon:



Eric Böwes, Miljöpartiet i Leksand.
Jag har inte mycket fakta om denna man, men jag kan väl säga som så att han har koll på både mode och politik.
Hans lätt röda men ganska så slitna hy hyser tydliga tecken på att han solade solarium i yngre dar. Håret är av finaste rang och hårinpackning verkar vara vardagsmat för denna kaluffs. De smått diskreta glasögonbågarna smälter fint in i Erics ansikte och man tänker nästa inte på att de sitter där. Vita tänder är även det viktigt inom modebranschen. Den här mannen har nog inte rökt, även fast hyn kan lura oss att tro det. Men det som jag tyckte mest om med denna man och det som jag föll för var den urtvättade Lacoste-pikén. Säkerligen inköpt på ett marknadsstånd i något semesterparadis där han tillbringade en vecka med sin sammansvetsade familj.
Politik har aldrig intresserat mig speciellt mycket, men från och med idag kommer mitt hjärta alltid att klappa lite extra för Miljöpartiet i Leksand.


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Cooool man

Han ströp mig när jag gick i sjuan eller åttan! Men det gav mig ett VG i träslöjd så jag blev behörig till gymnasiet! Fan det va ju i nian....

2011-01-27 @ 11:43:13
Postat av: Simone H

oj, inte dåligt att du fick tillstånd att lägga ut bilden med texten :)

2011-01-28 @ 10:15:20
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0