STÄDPATRULLEN

Flyttens städning är i full gång. Idag har vi genomgått "det grova" inom städets area vilket inkluderar: bakom badkaret, bakom spisen och bakom kylskåpet. Det har även smakats på de effektiva rengöringsmedlena som vi anväde oss utav. Klorinet doftar Anna Anka och Hollywood, men smaken påminner mer om varm Absolut vodka. Och det värmde i magen vill jag lova. Men med lite norsk epledryck så förhöjdes njutningen ytterligare ett snäpp.
Nu tror ni säkerligen att jag är helt omkullvält i hufvudet. Jag känner nu att Klorin kanske inte var det bästa att förtära en söndag. Just nu känner jag av en förfärlig huvudvärk, har kräkningar och lätta andningssvårigheter.
Blir det värre så jämnar jag ut det med blåbärssoppa. Det stoppar upp och är bra för magen.



En husbög och en dvärg anses vara den bästa duon när det gäller städ innan flytt.


Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: en som alltid kollar läget - från djurås ;)

ha, ha, ha jag dör!!!!

2011-01-25 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0