t.A.T.u





Skulle jag passa i glasögon tjejer? Jag ser ju typ asdåligt. Var in på Schuterman här om dagen och kom hem med helt fel klädesplagg. Grinade jag då eller? JAA! Kollade på Titanic också. Den filmen är bra. Den är baserad på en verklig händelse. Den handlar om Jack och Kate som ska på kryssning i havet mellan Sverige och Canada. Jack är typ fattig och Kate är rikare. Och när det är fest på kvällen så blir de kära. Och sen kör de in i ett isberg och båten sjunker. Kate överlever men inte Jack. Ledsamt. Det är synd att läpparna inte ser stora ut här. 
Ikväll ska jag på en privatfest och det är maskerad. Det kan bli kult på restaurangen. Nu ska jag jobba till ikväll. Jag jobbar så himla mycket så jag hinner inte blogga så mycket. FÖRLÅT!


Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0