Tupp Models


tomtem i bakgrunden ville va med hehe :P




Jag har blivit tillfrågad att vara modell för en lite kändare herrtidning. De bad mig att skicka in två bilder. En där jag visar ett vardagligt jag och en annan bild där jag goes wild and crazy in the bed. hehe. Den nedre är riktigt cool och är tagen av en riktig fotograf. Ljuset i bilden framhäver verkligen hur mina ögon ser ut i verkligheten. Synd att jag inte hann förstora läpparna igen innan de här bilderna togs. Men det blir snart : )
Mamma och pappa stöttar verkligen mig i det här. Min anorexia-sis är också jätteglad även fast hon pågrund utav näringsbristen inte kan känna känslor bra. Men hon skrev en glad gubbe i alla fall. hehe love her.! <3
Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0