Boffartorsdag


Det är torsdag kväll och det enda som händer är att kronprinsessan Victoria fyller 34 år och pappa knugen runkar till Carolas framträdande under den svarta sopsäcken. Långtråkigt. Jag styrde kosan mot sängkammaren för att se vad där fanns att roa sig med. Eftersom att alla sköna piller är slut och kokainet glömde jag kvar i jobbskåpet, så kände jag mig hjälplös. Ända tills jag fick syn på , så kallat, farligt avfall i min sopkorg (från IKEA). Proffs glansspray-burken var halvtom och villig att spruta i min mun. Jag tog tacksamt emot. Boffning stod på menyn. Det blev en bra torsdag. Tillslut.



Rosa pärlan fylld av gas. Rosa gas. Tjejgas.



Inhalationen av gasen gav ett kraftigt rus och en stark eftersmak i munnen. Den påminnde om
hårspray. Boffning gör att min hepatit framhävs runt ögonen.



Hög som ett hus lyckades jag fånga mig själv på bild. Jag fick mig allt ett saftigt torsdagsrus.
Lagomt såhär mitt i veckan. Andra människor kanske tar en promenad med sin käresta eller hundjäveln
eller äter chips framför en hyrfilm. Men jag, jag boffar hellre i min ensamhet. Flyr från verkligheten
på ett ekonomiskt sätt. Det finns mycket gott i/ovanpå badrumsskåpet. Skicka gärna in Era boffningsbilder.



Inhalerar kärlek, utandas sand /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0