Den som spar han har tjack kvar.




Idag var en lyckans dag för den inbitne tjackaren. Bakom en list i sovrummet fann jag fem rejäla korn tjack inuti ett klot av damm och hår. Jag rensade bort alla hårstrån men sparade några dammkorn. Det är ju lite svårt att bygga upp en lina på bara fem korn kemi. På toaletten fanns det fasttorkad tandkräm på handfatet som jag skrapade loss och blandade ut med. Så till slut låg där en färdig lina till 99% bestående av damm och tandkrämsrester. Den gav förövrigt inget rus. Bara en unken mintsmak i svalget och snorgångarna. Värdelöst. 


Tjack-frågan: Vad använder ni för kort till att skapa linor med?
Själv använder jag Åhlens klubbkort då det är läckert designat och ger ett intryck av modemedvetenhet och anorexia. Ett kort jag avråder i stort sätt alla från att arbeta med är hyresgästföreningens medlemskort. Ett stilrent kort, javisst, men ack så snea linorna blir av det.


Pjuss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0