Farligt uppdrag!

Jag lever! Fast jag kunde ha dött. Det var riktigt nära den här gången. Vad har jag nu varit ute på för dumheter tänker Ni säkert. Jo, jag har varit i ett hus där mina fiender har sina bon. Där de skapar sina magiska trollformler och dylikt. Ingen var hemma så jag passade på att snigla på allt som fanns där. Jag prioriterade handtagen först. Sedan övergick jag till huvudkuddarna. Jag släppte loss. Crazy in love! De kommer känns min horiga fittlukt. Den försvinner aldrig. Men hur kom jag in i ett hus som jag är portad från? Jag betalade en mindre summa till deras lojale kompanjon. Ett fittslick och dörren gick upp med ett klick. 



Står i Perras säng. Galet. Jag leker med döden.



Ett av kylskåpen. Jag kunde tyvärr inte ta kort på fiendernas möbler.
Jag vill itne riskera att bli polisanmäld och nerslagen med ett knytnävsslag
bakom Leksandsbaren. Livsfarliga gymmare vi snackar om.



Sandra hade en kakaoförpackning fylld med kokain. Precis som Persbrandt,
(Sandra heter egentligen något annat.)


Snacka om en galen dag. Detta gav verkligen en adrenalinkick mina vänner. Living the dream!



Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Vi kunde blivit dödade på riktigt, men det var lätt värt.

2011-03-28 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0