Istället för pengar

I helgen var jag ju i Norrköping som Ni vet. Men även fast jag hade min lediga helg så kunde jag inte hålla mig från att sexa till det med Norrköpings porrigaste. Mamma och pappa kallar mig för arbetsnarkoman. Jag kan inte rå för att jag älskar mitt jobb. Men när jag är ledig så tar jag aldrig emot pengar för jobbet jag gör. Aldrig. Jag tar istället emot gåvor och ting. Exempel på saker jag fått under mina ledighetsknull: Presentkort på Interflora, en bättre begagnad spis, IKEAs Ektorp soffa (Ni vet den vita jag hade förr), en hund, resor m.m. Denna helg blev det bara ett ligg så jag kan känna mig utvilad nu inför Tysklandsresan på fredag. Jag ska ner till Hamburg och söka jobb. Där nere får man sjukpening om man är krasslig en dag och inte kan knulla :-) Nu ska jag ut och gå. Sen jobba. Sen sova.



Den här exotiska bonad fick jag av helgens kund. Han sa att den var värd rejält. 
Så antikrundan blir det helt klart i sommar. Kanske kan jag då enbart försörja mig
med min hårt arbetande mussla?



Puss /Sof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0