Lyxliv i Norrköping. Vardag för mig.

Helgen som var tillbringade jag återigen i Norrköping. Det var fest och sprak. Glamour till förbannelse. Folk fick åka in till sjukan med andningssvårigheter som visade sig vara för myclet glitter i luftvägarna. Förstår Ni nu hur fucking glamour jag är? För att Ni ska inse det till fullo så följer här några av alla lyxiga bilder.


Husbögen och jag var bjudna till ett hotell och tog färjan över saltvattnet.
Jag passade på att fila naglarna och lägga hårinpackning under resans gång.


Senare på kvällen började lyxfesten i en lägenhet mitt i centrum. Man skulle
kunna lika mitt lyxfestande med Rosannas extremlyxlirarliv. Jag var jätteroad.
Polsk sprit och Redbull i PET-flaska. Lyxarn.


Som Ni vet är jag ett stort fan av Barcelona. Hittade deras tröja där.
Även fast de är ett slags korplag så är jag på varje match. Jag har legat med hela laget.


En bild av vad som är extremlyx för mig. Det är sånna som vi som INTE står
i kö på krogen. Inte ens i VIP-kön. Listan vi står med på finns inte ens. 


Efterfesten var hemma hos Albin. Han donerade mjukisbyxor. Och inte vilka
som helst. Utan de trasigaste han hade. Svenska fängelsebyxor.


Själv var jag slutkörd efter alla sprutor jag körde in i fel ven. Men en cigarett
och lite Rammstein återställde noradrenalinbalansen och jag fortsatte lyxa.


Som Ni kanske märkt så finns det inga bilder från krogen. Det är inte för att vi inte kom in. För det gjorde vi. Så vi var där men orkade liksom inte ta kort. Tro bara inte att vi inte kom in. För vi kom in. Lovar.

Puss /Sof
Trackback
RSS 2.0