Tatueringen av tatueringar


Jag hämtar inspiration till min tatuering på olika länkar som jag får fram via sökmotorn Google.se. Eftersom jag verkligen älskar tribaler så söker jag på ordet "tribal" i sökfältet, klickar sedan på "Bilder" uppe i vänstra hörnet och får fram ögongodis. Både i form av en tatuering..... och en grabb. 



Han har allt jag gillar hon kolhydratsuppblåsta gymfantaster..
- En välfylld tribal som omsveper överarmen
- Skitfula jeans
- En leksaksring
- Snabba solglasögon
- Alldeles för höga trapetsius
- Spetstiga bröstvårtor


Enligt reglerna så ska denna herre även ha 23 centimeter slak kuk och "Carpe Diem" intatuerat på den övre delen av ryggen. Det kan inte slå fel. Men vad heter han? Marcus med C såklart. Whitetrash my love!



Powerking /Sofie

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaha!!!!!!!! Glöm inte att ha sitt födelseår och/eller efternamn också!

2012-01-27 @ 22:47:24
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0