Sanningens ögonblick

Hej alla 34 genomsnittliga läsare!

Jag har varken ork eller lust att uppdatera om mitt liv just nu. Detta är ingen plikt. 
Jag vill bara vara ifred. En stund, sedan kommer jag tillbaka.

Men vad gör jag när jag inte sitter här och skriver saker som folk anser som stötande?
Jag ser på två olika filmer om och om igen. Kalla mig galen om Du vill, men de är så bra att det måstes.
De gör mig glada och gör så att jag orkar med min håglösa personlighet och mina apatiska dagar.




Film nummer ett är KICK ASS



Den absolut bästa film som jag någonsin sett. På alla jävla sätt. 
Blir extas av den. Tröttnar aldrig. Fuck. Så jävla bra!



Film nummer två är 500 DAYS OF SUMMER



En film med glädje och sjukt bra musik. Detaljerad och upphetsande.
Snygga skådisar och en feel-goodare. Helt äckligt bra.



Jag visar mig här igen när jag funnit mig själv och har gått ner 10 kilo i vikt. 
Jag älskar vissa utav Er.

Pusst

Kommentarer
Postat av: Linnea

Rekommenderar filmen Super, då den är bättre än Kickass. Tänk vilka orgasmer du kommer få av Super då!

2012-06-25 @ 18:11:00
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0