PÄRssON


Jag ville bara säga att jag har träffat uppätaren av Östergötlands absolut största päron. Hon vill vara anonym, men jag citerar henne från dagen då hon förtärde det: "-Det här är ett sjukt stort päron!"

Då jag är en professionell bloggerska avbildade jag givetvis frukten och försökte, med mina korvfingrar, att greppa detta gigantiska päron och häva fram dess storlek. 




Ser Ni hur päronet är påväg att glida ur min lilla hand? Det ville nog ner till farsan på stan....
Nu finns inte päronet längre eftersom att Anonym sög i sig det med detsamma efter fotograferingen.




Med erfarenhet av större frukter /Sofie

Kommentarer
Postat av: danten89

Fin bok du har där ^^

2012-05-10 @ 19:13:22
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0