Samtidigt inuti uridomen.........

I stort sätt vid varje toalettbesök händer det. Jag lutar mig lite framåt där jag sitter på toalettstolen och vilar pannan mot tvättställets rundade kant. Funderar på livet och läxor. Blundar. Pannan blir kyld av porslinet och trycket mot pannloben kan ibland bli för starkt. Då får jag avbryta livsnjuteriet och låta pannan och tvättstället skiljas åt i några sekunder. Sedan är det dags igen. Framåt marsch!

Detta låter väl härligt? Den enda nackdelen som denna syssla medför är ett rött märke på pannans hud. Denna rodnad kan ibland sitta kvar lite för länge än vad man önskar. Men det beror såklart på hur länge jag har setat så.


En bild där det röda knappt framhävs, på grund utav det mjuka ljuset. Men det finns en rödfärg där. Jag lovar.
De som har använt sig av min toalett vet nog vad jag pratar om. 


Bazinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0