Funderare

Klockan närmar sig 16:00 denna tisdag och jag funderar mer och mer på om jag ska klippa lugg eller inte. Tanken på en eventuell lugg går ej att radera ur min cerebrum. Jag ser luggar överallt. Hallucinerar lebbluggar. Extremt korta sådana. Likt feberdrömmar hemsöker de mig. Men jag vill inte ha en lesbisk lugg på 2-3 mm i längd, utan en normal lugg. Jag har haft det förr och ska ha det igen. Eller?

Ska jag eller ska jag inte? Vad fan kan gå fel? Möjligen en förlorad bekantskapskrets, men vad gör det. Jag gör det. Jag klipper till! Dock inte idag och iInte imorgon heller, för då är det en röd dag. 1 maj. Då ska alla lebbluggar ut och demonstrera angående något ovesäntligt med sina ekologiska plakat.
Nej tack. En annan vecka. En lebbluggsfri vecka.



Min nuvarande frisyr kan vi sammanfatta med ordet "håglös". Det klassas inte ens som en frisyr, utan mer bara som en monoton håransamling där toningen börjar bli urtvättad. Här behövs en dramatisk så kallad "make over" ladies. Aight?!


Hårribla hälsningar
Sofie Nordquist

Kommentarer
Postat av: julia- fotoblogg och design.

Så fin!

Svar: Åh men tack som fan! Detsamma kan jag säga utan att glo. :-)
Sofie

2013-05-01 @ 16:51:30
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0