Kukist

Alla har vi återkommande dippar under vår livstid. Vissa har dem, turligt nog, en gång per decennium medans vissa andra har dem flera gånger om dagen. Dipparna kan komma utav sorg, skam eller helt enkelt att allt inte går den väg man från början önskat. Exempelvis när en juice visar sig kosta mer än vad prislappen visade. Alla mammor med bonuskortsberoende vet vad jag menar.

Mina dippar ter sig oftast i någon form av ilska. Jag blir ofta arg på mina medmänniskor helt utan anledning. Säger opassande saker och sådär. Slänger saker omkring mig som jag sedan plockar upp när skammen över handlingen kommer ikapp mig. Så jävla onödigt, tänker jag och ställer med en god hand tillbaka tinget på sin ursprungliga plats.

Eller så målar jag könsorgan och lättare sexakter. Mycket kroppsvätskor och gärna smärtsamma ansiktsuttryck. Jag gillar att se smärta när jag själv är nere i "dippskålen". Det giver mig ett inre lugn att se lidande när jag själv lider. Sadistiskt och friskt. 



Dock var ej denna avbildning speciellt smärtsam, men vad vet jag, han kanske har riktigt ont i kuken efter all säd han pumpat ut ur den. Och hon kanske är allergisk mot hans sperma och om en halvtimme kommer hennes hy vara blossande röd och halsen svullnar snabbt igen. Akut transport in till sjukhuset. Adrenalin och Bricanyl. Sen på't igen ba! Svälj slyna.


Efexoravtändning och ständiga derealisationskänslor
Sofie Nordquist

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter som ett vettigt sätt att få ut sina aggressioner på.

Svar: Try it Plurkis!
Sofie

2013-04-27 @ 00:25:56
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com
Postat av: tyraelvira.blogg.se

älskar hans hand.

Svar: Haha ja fan, jag med
Sofie

2013-05-11 @ 22:38:33
URL: http://tyraelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0