Lördagen som Gud glömde

Vad fan är det här för jävla fittskitdag? Vaknade upp ur min tråkiga sömn med en oro i kroppen. Denna oro har sedan grott sig större och grövre under dagens gång. Som ett krassefrö på en blöt bit hushållspapper. Som dessutom är placerad på ett fönsterbräde i solskenet.

Jag hatar liksom allt. Mig själv, mitt liv, mina kläder, maten, mina organ, snön, mina skor, min ekonomi, min framtid, mitt kylskåp och allt annat skit. 

Och alla förbannade frågor om vad jags ka göra efter skolan, vart jag ska bo, vart jag ska jobba, om jag ska skaffa barn, om jag har någon kille, om jag trivs med tillvaron, om jag mår bra, om jag mår dåligt.
Jag kan svara på alla världens frågor med tre ord:
- Jag vet inte.


Det är dessa dagar man vill koppla in en kanyl i höger arm och injicera morfin i lagom dos för att må bra. Men inte fan gör det saken bättre. Jag behöver ett redigt träningspass. Slå sönder något/någon. Sen vill jag äta en banan och sova. 


Hoppas Ni har ett perfekt liv med klara framtidsplaner och annat trevligt. Det glädjer mig i så fall!


Hon i ramen är jag, 11 år, ovetandes om denna förbannade lördag som då var en framtid. Nu är det nuet. Imorgon kallas idag för dåtid. Fan vad snygg jag var förr. Man förfaller med tiden. Fan.

Svettfläck /Bitterfittan delux

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har också en förbannad framtidsoro. Så stark att jag kan börja gråta bara av att tänka på den. Mest det här vad andra ska tycka och tänka, att man inte ska leva upp till en jävla bild av sig själv eller andras bild av en.

Drömmer varje dag om att vinna så mycket pengar att jag blir ekonomiskt oberoende, för det hade löst allt. Allt är bara pengar vilket också gör mig så jävla less. Köper en triss och förlorar alltid. FML.

Svar: Du tog just orden ur munnen på mig. Ekonomin tar 99% av all min energi. Med pengar kan man leva och behöver aldrig tänka på att överleva. FML här också.
Sofie

2013-02-10 @ 13:00:22
URL: http://www.spelinnea.wordpress.com
Postat av: elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Nej tack. Jag klarar mig.
Sofie

2013-02-23 @ 00:07:41
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0