Veckans Youtube-klassiker

Jag har idag valt att lägga ut en filmklipp på när min lillasyster, Josefin, skrapar en trisslott i hopp om att vinna en slant. Jag agerar Peter Jihde och försöker att fylla skraptiden med dumma frågor och samtidigt inge något slags hopp om framtiden. Det blir såklart en nitlott och Josefin avslutar det hela med ett väl valt könsord. Jag hakar på med ett ord utan könskarraktär. Sen är det slut. Nu har jag avslöjat hela klippet men ni kan fortfarande se det här nedan.

Det låter även på våra röster som att vi båda nyligen har smällt i oss en varsin Marabou chokladkaka på 200g samt druckit en halvliter treprocentig mjölk. Mjölkchokladrösten. Men vi har inte ätit någon choklad alls innan detta spelades in. Vi låter alltid såhär i vår familj. Slemmigt.






Nu ska jag gå ner och äta mat med min fina familj. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahahha, jävla kuk!

2013-01-10 @ 17:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0