Semestervikarie

Nu är det min tur att ta semester. Fast egentligen tar jag inte semester utan bloggar åt en annan individ, som i sin tur ska ta semester. Den jäveln. Den lilla jäveln. 

Det jag vill ha sagt här och nu är att Ni, mina underbara och genomsnittliga 23 läsare, får bita Er i underläppen och vänta tills jag kommer tillbaka. Efter min illusionssemester. Då jävlar ska Ni få se på fan. Jag ska bland annat såga det lokala annonsbladet, Leksandsbladet, vid fotknölarna. Det har raserat totalt och jag är fan inte glad över det! Idioter.






Hej då en stund!
Vänliga semesterhälsningar /Kuksugarn


Kommentarer
Postat av: C Jansson

Ja ja, bara att höra av dig om du vill kramas :)

2013-07-14 @ 00:01:51
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0