Korv med bröd på Sofievis

Idag är en dag då jag ej orkar skriva så därför spelade jag in en liten film som visar hur jag tillagar, samt avnjuter, min absoluta favoriträtt: Korv med bröd. Mitt mål är att få in denna instruktionsvideo i olika skolor runt om i Sverige. Det skulle bli succé! Hemkunskapslektionerna, där ungarna enbart får lära sig att laga fiberrik mat som ökar gasbildningen, skulle plötsligt få en ny mening. Alla skulle vinna på det. Både tid och pengar. Ta en titt och säg vad Du tycker!






Jag har nyligen sökt jobb på en korvfabrik. Korv är mitt liv. Min stora passion.

Korvstruktiv kritik och skörbjugg
Sofie Nordquist, korvätarn'

Kommentarer
Postat av: Linnea

And there you have it! Ska hädanefter smyga ner mina vegkorvar i vattnet.

Saknar dig lökis.

Svar: Vad kul att du suger åt dig av mina tips baby! Love yah!
Sofie

2014-02-11 @ 22:41:47
URL: http://spelinnea.wordpress.com
Postat av: Lucky

Satan i gatan va bra!

Svar: Ja
Sofie

2014-02-14 @ 04:07:26
Postat av: Lucky

Jag måste se den igen! :)

2014-02-16 @ 18:09:10
Postat av: Lucky

Kan inte sluta titta på din matlagnings film, är så facinerad.

Gärna mer av sånt!

Svar: Nej. Pallar inte.
Sofie

2014-02-21 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0