En lina om dagen...

....är bra för magen! I alla fall för fettomagen du har där nere. Den där som hänger utöver byxlinningen och stör din drömbild i spegeln. Dagens bantningstips är en drog. Amfetamin. Den verkar som så att du blir skärpt i sinnet och kan vara vaken länge. Men den bästa egenskapen är ju såklart att du inte känner hunger. Sååå coolt! Men tänk på att dricka mycket vatten hela tiden eftersom det torkar ut kroppen. Och vatten är ju kalorifritt så det får vi dricka.
Amfetamin finns att köpa lite överallt, men se till så att ni inte blir lurade på bakpulver eller tvättmedel. Det ger ingen effekt och är billigare att köpa i en vanlig mataffär. Avtändningarna från amfetaminet är inte det trevligaste, men man måste må dåligt för att kunna må bra sen.
Här ser ni mig innan jag drog dagens två skönaste linor.
Det bästa är att jag inte har ätit på fyra timmar och jag känner
mig fortfarande mätt. Så snorta på! Överdos är nästan omöjligt
så kör hårt!
Pulverkyssar /Sof

Kommentarer
Postat av: Lizn

Bra tipz!

2010-12-19 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0