Tråk-blogg-läsningen nummer ett!

Det TRÅKIGASTE jag vet är att komma in på en blogg där allting, precis allting, handlar om skribentens ungar och/eller blivande sådanna. Det är så fruktansvärt mycket baby-boom redan och Ni gör det bara värre för folk genom att skriva om det. Att ni lägger upp graviditetsveckorna vecka för vecka där ni informerar mig och andra om hur stort embryot är, en massa äcklig fakta om eran bäckenbotten eller varför inte om foglossning? Ni avbilar även alla kläder och tillhörande accessoarer som ni inhandlat till fontanellbabyn. Visar priser på barnvagnar för flera tusen och är det en tjej så ska det vara rosa kläder med en prinsessa på. Och blått till herren. Så fruktansvärt tråkigt och förutsägbart. Vilket hat jag känner mot detta nu. Varför skriver ni inte om eran viktuppgång och fotar bristningarna. Eller fotograferar tuttarna vecka för vecka. BORING!




Detta är barn jag vill läsa om. Allt annat är ointressant.
Puss /Sof

Kommentarer
Postat av: Alex

Men usch , är det riktiga barn !? Stackars småttingar :(

2011-01-11 @ 15:58:21
URL: http://famemonster.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0