Run Forrest, run!

Jag har gjort det för första gången 2010.... Sprungit en runda! Och inte fasen var det så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Höll i gång konstant i 20 minuter och var genomblöt när jag var klar. Sexigt! Nu väntar en välbehövlig dusch och ännu ett lager rosa nagellack på mina scharkproduktfingernaglar. Jag har även fått en gåva av en människa i form av en projektorduk som jag tänkte att man kunde ha som fotoduk av något slag. Vi får se vad det blir.


Jag tränar helst i min Kissie-tröja och lyssnar på Spotify i mobilen.


Puss Sof

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: vad kul att du tycker om den :D jag har gjort den själv (A) så såna där kommentarer gillas ;D

2010-06-01 @ 07:08:28
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0